fredag 8 juli 2011

Fyrbent kärlek

Stiltje med inlägg från mig... Men jag försöker leva/överleva varje stund.
I mitt liv har för en liten tid sedan kommit en liten underbar hundvalp. Trodde han skulle ge mycket, men aldrig så här mycket och ÄKTA!!!


Är övertygad att han" kom" till mig.  För inte skulle jag ha en hund NU. Tack vare min älskade mor & far så finns han hos mig och GER. Jag ger också... Men vad jag får kan bara jag uttala mig om. Så ofantligt mycket. Mina föräldrar har på nära håll få se hur mycket deras hund har läkt mig i den allra värsta krisen i mitt liv.

KRAVLÖS ÄKTA KÄRLEK... av denna lille fyrbente som bär namnet COLUMBUS.

2 kommentarer:

  1. Så ljuvligt med kärleken från och till en hund!
    Njut!
    Kramar om!

    SvaraRadera
  2. Precis så.....
    Det finns ingen bättre, tryggare, ärligare kärlek än den från en hund.

    Kramar i massor...
    Jenny alias "Moj"

    SvaraRadera