söndag 2 maj 2010

Hämta KRAFT

Hade igår en underbart givande dag. Åkte runt på den årliga konstrundan. Vackert väder gjorde verkligen det där lilla extra.På kvällen hade vi vänner på middag. Var hos en vän och fick healing dagen innan. Och det har hänt något i min kropp som är spännande. Måste tänka på mig själv, lyssna på tankarna som kommer till mig. Att hämta inspiration och glädje - gör mig lycklig! Det är som att " hela". Bygga styrka för att när det blir svårare stunder ,mera klara av det, utan att falla. Inte lätt, verkligen inte. Men egentligen borde jag tänka mer på att fylla på av det goda.Det finns ju så mycket fint! Jag upptäcker hela tiden nytt som jag inte på riktigt har sett. Allt vackert: Naturen med all sin kraft, gamla nötta ting med sin historia och alla möten: gammal som ung - underbart!!! Men jag springer snabbt framåt. Vet att jag gör det, sedan blir jag vimsig!!! Då gäller det att jorda sig. Idag blir det att hämta mera KRAFT,utomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar