måndag 17 maj 2010

Personlig utveckling

Har en vän som jag får så mycket klokt i från. Vi speglar varandra så bra. Hon ger , jag får, jag ger och hon får. Har liksom kommit fram till att så enkelt egentligen det kan vara. Om man möter människor som är öppna och ger, så får man så mycket.Men det gäller att man är öppen så man kan ta emot. Pratat en lång stund med henne. Hon har varit med om så mycket. Jag beundrar henne högt. När man är en öppen människa får man också uppleva så mycket fantastiskt, men under resans gång gå igenom så mycket tufft. Det gäller att lära sig stänga av ifrån de dåliga energierna och jorda sig. Jag har fått lite vägledning i det och känner att det är ett av mina verktyg nu. Men måste ändå betona vikten av just mötet med andra. Det ger mig en utveckling som person. Vem är jag? Varför känner jag så här nu? osv... Ja , det sker en personlighets-utveckling.Livet är en resa! Med så mycket fint att finna.

1 kommentar:

  1. Ja livet är verkligen en resa, med många gupp på vägen. Det fantastiska med livet är väl ändå att vi lär oss något nytt varje dag, om oss själva och allt det andra.♥

    SvaraRadera